Τελευταία ενημέρωση 19 Ιουλίου 2023
1. ΓΕΝΙΚΑ
Η N.T. RESCUE LINE AUTO SERVICES LIMITED (εφεξής καλούμενη επίσης ως «Εταιρία» ή «RescueLine» ή «Εμείς») είναι εγγεγραμμένη σύμφωνα με τους νόμους της Κυπριακής Δημοκρατίας, με αριθμό μητρώου ΗΕ 40655. Η Εταιρία παρέχει Οδική Βοήθεια, Φροντίδα Ατυχήματος και άλλες σχετικές υπηρεσίες όπως αυτές φαίνονται στον ιστότοπό της κατά καιρούς (καθεμία ξεχωριστά, μια «Υπηρεσία» και συλλογικά, οι «Υπηρεσίες»). Η Εταιρία παρέχει 24ωρη υποστήριξη, μέσω του εσωτερικού της τηλεφωνικού κέντρου.
Στη RescueLine δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στη διαφύλαξη προσωπικών δεδομένων και την ιδιωτικότητα. Συμμορφωνόμαστε με τη σχετική νομοθεσία, συμπεριλαμβανομένου και του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) που ισχύει από τις 25 Μαΐου 2018 και αφορά στην προστασία όλων των προσωπικών δεδομένων που έχουμε στην κατοχή μας.
Στη RescueLine σεβόμαστε το απόρρητό σου και δεσμευόμαστε να το προστατεύουμε διασφαλίζοντας τα Προσωπικά σου Δεδομένα, τα οποία συλλέγουμε ή/και επεξεργαζόμαστε κατά τη διάρκεια της χρήσης των ιστοσελίδων, των προϊόντων και των υπηρεσιών μας.
Αυτή η Πολιτική Προστασίας έχει στόχο να συνοψίσει τις πρακτικές προστασίας προσωπικών δεδομένων της Εταιρίας και να βοηθήσει τους συνεργάτες μας, τους πελάτες, τους υποψήφιους πελάτες, τους αιτούντες εργασία, τους υπαλλήλους, τους επισκέπτες ιστοτόπων και άλλα τρίτα πρόσωπα, να καταλάβουν τον τρόπο συλλογής, χρήσης και κοινοποίησης των δεδομένων τους , στον βαθμό που κατά περίπτωση τους αφορά. Αυτή η Πολιτική Απορρήτου ισχύει για όλες τις προσωπικές πληροφορίες που συλλέγουμε ή/και επεξεργαζόμαστε.
Ορισμοί:
«Προσωπικά δεδομένα»: (Άρθρο 4 της Πολιτικής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων) Είναι κάθε στοιχείο ή πληροφορία που μπορεί να προσδιορίσει την ταυτότητα ή τα στοιχεία επικοινωνίας ενός ατόμου. Περιλαμβάνονται και οι περιπτώσεις όπου η ταυτότητα κάποιου προσδιορίζεται έμμεσα, με αναφορά δηλαδή σε κάποιο στοιχείο ή παράγοντα που παραπέμπει στη σωματική, φυσιολογική, γενετική, ψυχολογική, οικονομική, πολιτιστική ή κοινωνική ταυτότητα του ατόμου αυτού.
«Υπεύθυνος Επεξεργασίας Δεδομένων»: (Άρθρο 4 της Πολιτικής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων) είναι το πρόσωπο ή η εταιρία που καθορίζει τους σκοπούς και τα μέσα επεξεργασίας των Προσωπικών σου Δεδομένων.
«Εκτελών την Επεξεργασία»: (Άρθρο 4 της Πολιτικής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων) είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο, η δημόσια αρχή, υπηρεσία ή οποιοσδήποτε άλλος φορέας που επεξεργάζεται Προσωπικά Δεδομένα για λογαριασμό του υπεύθυνου επεξεργασίας δεδομένων.
2. ΟΡΙΣΜΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Η Εταιρία έχει ορίσει έναν Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων που επιβλέπει τη συμμόρφωση με τους νόμους και κανονισμούς περί προστασίας δεδομένων και ενεργεί ως σημείο επαφής για τα υποκείμενα των δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων των πελατών, των εργαζομένων, των συνεργατών και του Γραφείου Επιτρόπου Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα της Κύπρου.
3. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εάν έχεις οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες σχετικά με αυτήν την πολιτική, μπορείς να επικοινωνήσεις με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων της N.T Rescueline Auto Services Ltd:
4. ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Συμμορφωνόμαστε με τις σχετικές αρχές για την Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων που ορίζονται στην Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, οι οποίες απαιτούν τα Προσωπικά Δεδομένα να:
Είμαστε υπεύθυνοι και πρέπει να είμαστε σε θέση να αποδείξουμε τη συμμόρφωση με τις αρχές προστασίας δεδομένων που αναφέρονται παραπάνω (Λογοδοσία).
5. ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΠΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ
Προσφέρουμε διαφορετικές υπηρεσίες και κατά συνέπεια ενδέχεται να έχουμε διαφορετικούς ρόλους όταν επεξεργαζόμαστε Προσωπικά Δεδομένα:
Προσωπικά Δεδομένα που μας παρέχεις
Αυτές οι προσωπικές πληροφορίες παρέχονται συνήθως απευθείας από εσένα όταν κάνεις αίτηση ή λαμβάνεις μια προσφορά για ένα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας.
Θα συλλεχθούν επίσης πληροφορίες σχετικές με άλλα τρίτα μέλη ή δικαιούχους του προϊόντος ή των υπηρεσιών μας. Βεβαιώσου ότι τυχόν δικαιούχοι έχουν ενημερωθεί για αυτήν τη σημείωση απορρήτου και ότι έλαβες την άδειά τους πριν δώσεις τις πληροφορίες τους.
Είναι σημαντικό οι πληροφορίες που παρέχεις απευθείας σε εμάς να είναι ακριβείς και σωστές. Συνιστούμε να μας ενημερώσεις αμέσως εάν χρειάζεται να αλλάξεις οτιδήποτε ως προς το συμβόλαιο ή τα στοιχεία επικοινωνίας σου. Η παροχή ψευδών ή ανακριβών πληροφοριών για την απόκτηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας μπορεί επίσης να έχει ως αποτέλεσμα τον περιορισμό ή την ακύρωση των υπηρεσιών.
Προσωπικά Δεδομένα που συλλέγουμε
Όταν κατεβάζεις και ενεργοποιείς τη χρήση της εφαρμογής μας «Driver APP» (διαθέσιμη μόνο για εργαζόμενους), η οποία είναι προσβάσιμη μέσω του Play Store, συλλέγουμε τα ακόλουθα δεδομένα:
Ειδικοί τύποι προσωπικών πληροφοριών
Δεν απαιτούμε συνήθως από εσένα να παρέχεις ειδικούς τύπους προσωπικών πληροφοριών, αλλά μπορεί να υπάρχουν περιπτώσεις όπου μπορεί να χρειαστεί να μας δώσεις αυτές τις πληροφορίες. Για παράδειγμα:
Αυτές οι πληροφορίες δεν θα κοινοποιηθούν ή θα χρησιμοποιηθούν για οποιονδήποτε άλλο σκοπό εκτός από την παροχή του προϊόντος ή της υπηρεσίας που ζήτησες και θα υποβληθούν σε επεξεργασία μόνο όπου οι ισχύοντες νόμοι και κανονισμοί προστασίας δεδομένων μας το επιτρέπουν.
6. Η ΝΟΜΙΚΗ ΜΑΣ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΣΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
Ως Εταιρία Οδικής Βοήθειας που παρέχει υπηρεσίες ρυμούλκησης, φροντίδας ατυχήματος και υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, έχουμε έννομο επιχειρηματικό συμφέρον να χρησιμοποιήσουμε και να αλλάξουμε τα προσωπικά σου στοιχεία που είναι απαραίτητα για την παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών και την εκτέλεση των επιχειρηματικών μας δραστηριοτήτων.
Παρακάτω μπορείς να δεις τις νόμιμες βάσεις για την επεξεργασία των προσωπικών σου δεδομένων. Τουλάχιστον ένα από αυτά πρέπει να ισχύει κάθε φορά που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σου δεδομένα:
7. ΠΩΣ ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΟΥ
Συλλέγουμε προσωπικές πληροφορίες κάθε φορά που:
Επιπλέον, ενδέχεται να λάβουμε Προσωπικά Δεδομένα και πληροφορίες για σένα από τρίτα πρόσωπα, όπως ασφαλιστικές εταιρείες, εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, αξιόπιστους συνεργάτες και άλλους οργανισμούς, που έχουν συμφωνήσει να συνεργαστούν μαζί μας για να σου παρέχουμε τις υπηρεσίες μας.
Αξιόπιστοι συνεργάτες – απομακρυσμένες υπηρεσίες υποστήριξης
Στη RescueLine για να μπορούμε να σου παρέχουμε απομακρυσμένες υπηρεσίες υποστήριξης έχουμε συνδεθεί και χρησιμοποιούμε τις υπηρεσίες τεχνολογίας της Acty Icona Srl, η οποία επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα που τυχόν συλλέγονται αποκλειστικά σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην Πολιτική Προστασίας Δεδομένων της Acty Icona Srl.
Με αυτόν τον τρόπο, αν εσύ επιθυμείς, μπορούμε να παρέχουμε απομακρυσμένες υπηρεσίες υποστήριξης σε περίπτωση ατυχήματος ή προεπισκόπησης οχημάτων.
Για να μπορέσουμε να παρέχουμε τη συγκεκριμένη υπηρεσία, σου στέλνουμε ένα γραπτό μήνυμα (SMS) στο τηλέφωνο που θα υποδείξεις στον λειτουργό μας. Στο SMS περιλαμβάνεται ένας σύνδεσμος μιας χρήσης (‘one time link’). Αν αποδεχθείς να τον πατήσεις, θα επιτρέψεις στον λειτουργό της RescueLine να βλέπει μέσω της κάμερας του κινητού σου, με ζωντανή σύνδεση “Live View”, αυτά τα οποία θα καταγραφούν κατά τη διάρκεια της σύνδεσής σας και τα οποία θα σου ζητηθεί να δείξεις εσύ σχετικά με το όχημά σου. Η σύνδεση θα μπορεί να διακοπεί όποτε θέλεις, τερματίζοντας την κλήση. Ο λειτουργός της RescueLine δεν μπορεί ούτε να αποτρέψει τη διακοπή της σύνδεσης αλλά ούτε και να την επαναφέρει παρά μόνο μέσω αποστολής νέου SMS, το οποίο θα περιέχει καινούριο σύνδεσμο καθώς η χρήση του προηγούμενου ακυρώνεται αυτόματα και δια παντός με το κλείσιμο και η επαναλειτουργία του δεν είναι εφικτή.
Το βίντεο, το περιεχόμενό του και τα δεδομένα που θα καταγραφούν συλλέγονται εκ μέρους της ασφαλιστικής σου εταιρίας και θα σταλούν σε αυτήν για να έχουν την απαιτούμενη επεξεργασία/ανάλυση από αυτήν, σύμφωνα με τις ανάγκες της. Για τυχόν περαιτέρω πληροφορίες ή διευκρινίσεις, μπορείς να απευθυνθείς στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέχονται στο σημείο 3 αυτής της Πολιτικής, με τίτλο «ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ»
Ηχογραφήσεις κλήσεων
Οι κλήσεις, τόσο εισερχόμενες όσο και εξερχόμενες, μπορεί να καταγράφονται και να παρακολουθούνται για σκοπούς εκπαίδευσης και ποιότητας, για την επαλήθευση πληροφοριών, την πρόληψη της απάτης, τη διαχείριση παραπόνων και τη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών.
8. ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣOY
Θα διατηρήσουμε τα στοιχεία σου για όσο διάστημα είναι απαραίτητο για την παροχή των υπηρεσιών ή των προϊόντων που μας έχεις ζητήσει, για τα δικά μας έννομα συμφέροντα και για την εκπλήρωση των νόμιμων και νομικών υποχρεώσεών μας. Οι πληροφορίες σου θα διατηρούνται πάντα σύμφωνα με την εσωτερική μας πολιτική διατήρησης και σε συμμόρφωση με τις ισχύουσες νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις.
Για παράδειγμα, όταν ζητάς υπηρεσίες οδικής βοήθειας, θα διατηρήσουμε τις πληροφορίες που σχετίζονται με το περιστατικό, ώστε να μπορέσουμε να εκπληρώσουμε τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις εξυπηρέτησης που έχεις ζητήσει και μετά από αυτό, θα διατηρήσουμε τις πληροφορίες για μια περίοδο που μας επιτρέπει να χειριζόμαστε ή να ανταποκρινόμαστε σε τυχόν παράπονα, απορίες ή ανησυχίες που σχετίζονται με το περιστατικό.
Οι πληροφορίες ενδέχεται επίσης να διατηρηθούν, ώστε να μπορούμε να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την εμπειρία σου μαζί μας και να διασφαλίσουμε ότι λαμβάνεις ποιοτικές υπηρεσίες.
Θα ελέγξουμε ενεργά τις πληροφορίες που διατηρούμε και θα τις διαγράψουμε με ασφάλεια ή σε ορισμένες περιπτώσεις θα τις ανωνυμοποιήσουμε, όταν δεν υπάρχει πλέον νομική, επιχειρηματική ή πελατειακή ανάγκη διατήρησής τους. Εάν σταματήσεις να είσαι μαζί μας ως πελάτης, θα διαγράψουμε οριστικά ή/και θα ανωνυμοποιήσουμε τα στοιχεία σου μετά από 5 χρόνια.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι προσωπικές πληροφορίες ενδέχεται να χρειαστεί να διατηρηθούν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα που είναι απαραίτητο για την εκπλήρωση νομικών, κανονιστικών και επιχειρηματικών απαιτήσεων. Οι περίοδοι διατήρησης μπορεί να παραταθούν εάν μας ζητηθεί να διατηρήσουμε τα Προσωπικά Δεδομένα σου για υποθέσεις σχετικές με δικαστικές διαφορές, έρευνες και διαδικασίες.
9. ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΠΡΟΣ ΑΛΛΟΥΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥΣ
Οι σελίδες μας ενδέχεται να περιέχουν συνδέσμους προς άλλους ιστότοπους που δεν διέπονται από την παρούσα Πολιτική Απορρήτου αλλά από άλλες δηλώσεις απορρήτου. Ενθαρρύνουμε τους χρήστες να αναθεωρήσουν την πολιτική απορρήτου κάθε ιστότοπου που επισκέπτονται πριν αποκαλύψουν οποιαδήποτε προσωπική πληροφορία.
10. ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΟΥ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Αφού προκύψει από εσένα γραπτή αίτηση “πρόσβασης στα δεδομένα του υποκειμένου” που θα σταλεί με email στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων στο DPO@resculine.com.cy, διατηρείς τα εξής δικαιώματα για τις προσωπικές σου πληροφορίες:
Τι μπορεί να χρειαστούμε από εσένα
Ίσως χρειαστεί να ζητήσουμε συγκεκριμένες πληροφορίες από εσένα για να μας βοηθήσεις να επιβεβαιώσουμε την ταυτότητά σου και να διασφαλίσουμε το δικαίωμά σου για πρόσβαση στις πληροφορίες (ή για άσκηση οποιουδήποτε άλλου δικαιώματός σου). Αυτό είναι ένα ακόμη κατάλληλο μέτρο για να διασφαλιστεί ότι οι προσωπικές σου πληροφορίες δεν αποκαλύπτονται σε κανένα άτομο που δεν έχει δικαίωμα να τις λάβει.
11. ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΟΥ
Δεν πουλάμε ούτε κοινοποιούμε τις προσωπικές σου πληροφορίες ή/και δεδομένα σου σε τρίτους για σκοπούς άμεσου μάρκετινγκ.
Για να μπορέσουμε να σου παρέχουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, ίσως χρειαστεί να μοιραστούμε τις πληροφορίες σου με:
Τρίτα μέρη που έχουν λάβει οδηγίες από εμάς να παρέχουν υπηρεσίες και προϊόντα σε εμάς ή σε σένα για λογαριασμό μας, όπως:
12.ΠΩΣ ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΣ
Σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων 679/2016/ΕΕ, έχουμε αναπτύξει και εφαρμόσει όλες τις απαραίτητες διαδικασίες και εφαρμόζουμε μια σειρά μέτρων, τόσο τεχνικών όσο και οργανωτικών, για να διατηρούμε τις πληροφορίες σου ασφαλείς από μη εξουσιοδοτημένη απώλεια, κακή χρήση, αλλοίωση ή καταστροφή.
Τα μέτρα που λαμβάνουμε για να διατηρήσουμε τα δεδομένα σου ασφαλή περιλαμβάνουν, χωρίς να περιορίζονται μόνο σε αυτά, τα εξής:
Απαιτούμε από το προσωπικό μας και κάθε τρίτο μέρος που εκτελεί οποιαδήποτε εργασία για λογαριασμό μας να συμμορφώνεται με τα κατάλληλα πρότυπα συμμόρφωσης, συμπεριλαμβανομένων των υποχρεώσεων προστασίας οποιασδήποτε πληροφορίας και της εφαρμογής κατάλληλων μέτρων για τη χρήση και τη μεταφορά πληροφοριών.
13. ΠΑΡΑΠΟΝΑ
Για τυχόν παράπονα που μπορεί να έχεις σχετικά με τα προσωπικά σου δεδομένα, μπορείς να επικοινωνήσεις με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέχονται στο σημείο 3 αυτής της Πολιτικής, με τίτλο «ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ».
Δεσμευόμαστε να διαχειριστούμε τις πληροφορίες σου με υπευθυνότητα και να λάβουμε όλα τα εύλογα μέτρα για να επιλύσουμε έγκαιρα τυχόν ανησυχίες που μπορεί να έχεις. Ωστόσο, εάν δεν είσαι ευχαριστημένος με τον τρόπο που χειριζόμαστε τις ανησυχίες ή τα προσωπικά σου στοιχεία, έχεις το δικαίωμα να επικοινωνήσεις με το Γραφείο Επιτρόπου Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα της Κύπρου στη διεύθυνση commissioner@dataprotection.gov.cy για να εκφράσεις τις ανησυχίες ή τα παράπονά σου.
14. ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
Σε ενημερώνουμε ότι ενδέχεται να τροποποιήσουμε ή να ενημερώσουμε την Πολιτική Απορρήτου μας κατα διαστήματα, ώστε να συμβαδίζει με τις τρέχουσες πρακτικές που ισχύουν την κάθε περίοδο. Όταν κάνουμε τέτοιες αλλαγές, η νέα έκδοση μεταφορτώνεται στην ιστοσελίδα μας και η ημερομηνία στο πάνω μέρος αυτής της σελίδας ανανεώνεται αναλόγως. Καλό είναι να επισκέπτεσαι τακτικά την ιστοσελίδα μας ώστε να βεβαιωθείς αν έχεις ενημερωθεί σωστά για τυχόν αλλαγές στην πολιτική που μπορεί να σχετίζονται με τα προσωπικά σου στοιχεία.